Oszukana - forum dla kobiet: zdrada, oszustwo, oszuści

Poniedziałek
6 lutego 2012
Bohdana, Doroty, Pawła

Logowanie

Twój e-mail:
Hasło:
Zapamiętaj mnie:   
Zapomniałaś hasła? Kliknij tutaj

Zarejestruj się - Oszukana - forum dla kobiet: zdrada, oszustwo, oszuści

Ogłoszenia - Oszukana - forum dla kobiet: zdrada, oszustwo, oszuści
Gdzie szukać - Oszukana - forum dla kobiet: zdrada, oszustwo, oszuści

Akcje użytkowników

12:14
zraniona91
Zalogowała się

11:53
kropeczka09
Zalogowała się

11:28
Cezaria
Wylogowała się

11:28
Cezaria

11:16
Cezaria
Zalogowała się

09:34
adsense
Zalogowała się

09:29
kamcik
Zalogowała się

zaba
Nowa

Urlop wychowawczy

2010-06-20 19:43:05
Może kotoś zna sie na przepisach kodeksu pracy i mi pomoże?Obecnie pracuję na etat umowe mam do roku 2011.Pracuję jako sprzedawca.Ostatnio klep cienko przędzie i szefowa mówiła,że jak tak dalej będzie to zamknie sklep i nas zwolni.Chciałabym sie dowiedzię czy i kiedy mogłabym pójśc na wychowawcze?Moja córka skończy niedługo 3 latka.Czy po wychowawczym będzie mi się należało nadal bezrobocie.Dodam,że pracuję od 2 lat.Czy w dniu kiedy szefowa wręczy mi wypowiedzenie ja mogę na drugi dzien wręczyć jej papier,że chcę iśc na wychowawczy.Z tego co wiem to obowiązuje mnie miesięczne wypowiedzenie a 2 tyg.wcześnie powinnam złożyć chęc pójścia na wychowawcze.Proszę o jakieś fachowe rady?

Dodaj komentarz

2 komentarze

alliwannado (Aktywna Użytkowniczka) 2010-06-20 20:58:36

poszukaj w internecie darmowych porad prawnych, w kazdym miescie prawnicy maja dyzury dla osob w ciezkiej sytuacji. Mozesz sie tez zarejestrowac na forum prawnym, tam najpewniej otrzymasz odpowiedz od kompetentnych ludzi.

odpowiedz

(VIP) 2010-06-20 22:12:26